Kako napisati uspešen življenjepis

Kako napisati uspešen življenjepis

Objavljeno: 15.06.2017

Ker je življenjepis prvi vtis med iskalcem zaposlitve in potencialnim delodajalcem, je sestava uspešnega življenjepisa lahko zahtevna naloga. Delodajalci lahko prejmejo veliko število življenjepisov, zato se večina delodajalcev na posamezni življenjepis osredotoči le kratek čas.

Večina delodajalcev se na posamezni življenjepis osredotoči le za nekaj sekund, preden se odloči.

Ker je iskalcev zaposlitve občutno več kot prostih delovnih mest na trgu, smo vam pripravili nekaj pomembnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri sestavi uspešnega življenjepisa in s tem k povabilu na razgovor za zaposlitev.

1. Govorite resnico

Ko sestavljate vsebinski del življenjepisa, naštevate zaposlitve, izobrazbo in predvsem veščine je pomembno, da je vse resnično in brez pretiravanj. V kolikor zapišete nekaj, kar ni resnično, se lahko hitro odkrije že na zaposlitvenem razgovoru, s čimer boste verjetno pristali med zavrnjene kandidate.

2. Kratko in jedrnato

Dolgovezenje in vsebina brez smisla bralcu ne pritegne pozornosti. Življenjepis naj bo kratek in jedrnat, da bo bralec hitro dobil vse potrebne podatke, ki so pomembni za presojo o ustreznosti kandidata.

3. Slovnična pravilnost

Kakšno mnenje bi si ustvarili o kandidatu, ki uporablja sleng v svojem življenjepisu, ki ima obenem tudi veliko slovničnih napak? Vaš življenjepis naj bo slovnično neoporečen. Predlagamo, da ga pregleda lektor ali bližnji, ki ima izkušnje na tem področju.

4. Krojena vsebina

Vsebino življenjepisa prilagodite glede na potrebe delodajalca in razpisne zahteve delovnega mesta. Naštejte izkušnje in veščine, ki bodo največ pripomogle k prostemu delovnemu mestu in prinesle dodano vrednost.

5. Poudarite vaše sposobnosti

Poudarite vaše veščine in sposobnosti. V kolikor je možno, prikažite dosežke v preteklih delih in izkušnje, ki ste si jih ob tem nabrali.

6. Naj bo privlačen

Preden delodajalec prične z branjem, si ponavadi naprej ustvari mnenje o vizualnem delu življenjepisa. Urejen, pravilno strukturiran in vizualno privlačen življenjepis pritegne prejemnika, da prične z branjem in pomaga pri boljšemu prvemu vtisu.

7. Dolžina življenjepisa

V kolikor je možno, prilagodite življenjepis na dolžino ene ali največ dve A4 strani. Napišite le pomembne točke, opis delovnih izkušenj, izobraževanja in dodatne veščine. ki so vezane na prosto delovno mesto. Izogibajte se dolgovezenju in ponavljanju (glej točko 2).